مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 17:372022-01-28ورزشي

لیگ برتر فوتسال| پیروزی بی دردسر گیتی پسند مقابل «راگا»


در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان مقابل راگا به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان در سالن پیروزی از ساعت 16 میزبان راگا شهرری بود و در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد.

گیتی پسند نیمه نخست را طوفانی آغاز کرد و موفق شد در همان دقایق ابتدایی از حریف پیشی بگیرد، شاگردان محمد کشاورز موفق شدند این نیمه را با نتیجه 4 بر صفر پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم راگا برای جبران نتیجه وارد زمین شد و حملات زیادی نیز انجام داد اما تنها یکی از گل های خورده را جواب داد تا این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود گیتی پسند به پایان برسد.

گل های گیتی پسند در این دیدار با مسعود احمدعباسی (2)، میثم خیام و فرهاد توکلی به ثمر رساندند؛ گیتی پسند با این برد 49 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

ترکیب گیتی پسند اصفهان:  محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمدعباسی، فرهاد توکلی، مهدی کریمی، علی رضا وفایی، میثم خیام، طه مرتضوی، مسعود یوسف، مهدی مهدی خانی، میثم برمشوری، بهزاد رسولی و فرید نادری سرمربی: محمد کشاورز ترکیب راگا شهرری:  میثم نوری، الیاس براتی، مجتبی امیرخانی، میثاق حسن پور، مرتضی فرزانیان، فرهاد فلامرزی، محمد کرمی، مهدی اسدشیر، علی رضا حمد الهی، هاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتسال| پیروزی بی دردسر گیتی پسند مقابل «راگا»

لیگ برتر فوتسال| پیروزی بی دردسر گیتی پسند مقابل «راگا»